Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σικέψεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σικέψεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Δευτέρα 18 Μαΐου 2009
"Κατάλαβα πως η ζωή δεν κρατάει για πάντα αλλά είναι όμορφη. Γι΄ αυτό ζω την κάθε μέρα μου σαν να είναι η πρώτη και μαζί η τελευταία της ζωής μου. Προσπαθώ να μην τραυματίζομαι από τις πικρίες και της απογοητεύσεις. Ούτε να απογειώνομαι από τις χαρές και τα χειροκροτήματα.".... Απόσπασμα από ένα βιβλίο που τέλειωσα το διάβασμα του τώρα τελευταία. Αυτές οι λίγες γραμμές εκφράζουν για μένα το νόημα της ευτυχίας στη ζωή.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)